Friday, June 17, 2011

hihi.

Aku rasa aku adalah orang/manusia yang paling amat taksuka sekali mengenali orang lain. I mean, orang lain tu macam artis, singer, penulis novel, penulis buku and what-so-ever lah kann. Serius aku tak mengenali mereka yang famous ala-ala famous amos gitu~ Kalau di ikutkan, Emy Amalina tu memang kenal dan hafal lah semua orang yang famous-famous ni lagi-lagi macam football players. Okay yang aku tahu macam Lampard, Torres, Messi, Kaka, David Villa, CR ( actually takpandai nak ngeja nama penuh beliau wahaha ). Kalau cakap pasal artis pulak aku bagi ke Adlina lah kann. Memang terbaik lah dan semuanya dipelopori oleh Adlina. Tapi Malaysian punya artis aku bagi Emot dan Myra lahh. Myra Indonesian pun boleh hahahaha. Aku takgemar betul tengok drama or movie ni and hafal nama pelakon. Sekadar Aaron Aziz and Rosyam Noor aku kenal lah. Tak punn Christina Perri yang Adlina minat gila tu kann. Entah aku kenal Brad Pitt and Katie Homes ( betul ke eja ni weyy? ) entah tidak? Haha. Lepasni jangan tanya aku pasal artis dan seangkatan dengannya. Aku takkan tahu dan jawab punyalah :D Tapi aku rasa aku dah cam ghoman Maria Elena, Hana Tajima, Dianarikasari. But still I can't get their style. Macam sama jee cuma lainnya Dianarikasari lah kann sebab takpakai tudung haha. Cakap pasal Korea pulak, sekadar nama group aku kenal lah kott? Tapi kalau tajuk lagu-lagu mereka aku Failed ! Setakat Heartbeat, Nobody je lah kann haha. Hindustan apatah lagi, Mohabbatein dengan 3 idiots je aku tahu ! Chalte chalte hihi

No comments:

Post a Comment