Wednesday, July 6, 2011

.

hey hye hoi :D hey nak cakap sikit nii, remaja memang payah eh nak bagi pendapat apabila diminta memberikan pendapat? aku rasa benda ni ter-reflect balik lah kat diri aku. sebabnya aku rasa aku paling amat payah sekali nak bagi pendapat apabila orang minta pendapat. so sekarang ni, aku pulak terkena. tapi aku bukan taknak bagi pendapat, cuma idea kurang and ayat tak berkesinambungan jee. Adakah orang lain juga begitu? Well di sini aku nak cakap, janganlah buat camtu lagi ea. Sakit hati okayyy XD

Serius sibuk dengan sukan sekarang ni. Banyak gila kerja weyy. Aku rasa macam aku takdapat nak concentrate je dalam study sebab banyak fikir pasal sukan ni. So cepat-cepat lah habis 15 & 17 JULAI 2011. Yang lain tuu, bagi kerjasama k (: Macam-macam surat cinta dan alasan aku terima. Haha taktahu nak terima benda tu semua macamane. Cuma mampu kata 'takpela' 'okay je' 'thanksss'.

No comments:

Post a Comment