Saturday, May 7, 2011

.

Allahuakbar. Banyaknya benda taksettle lagi. Banyak nya benda yang suka sangat mensemakkan otak kepala aku. Hmm, sangat taktahu nak taip apa? Yang tahu sekarang ni dekat muka ada satu jerawat yang amat besar. Thanks lah kepada semua yang bertegur-sapa dengan jerawat aku ni ehh :P Taklama lagi ucap byebye pula eh. Takpayah nak jumpa lama-lama sangat haha.

Minggu yang sangat memenatkan. 2hari lagi nak exam. MashaAllah takstudy apa-apa lagi ni. Serious ! Sempat lagi berfoya-foya dengan jamuan choral speaking. Of all, kurang meriah. Persembahan takjadi pula tu hahahahaha ( sila gelak besar-besar kepada yang memahami ). Makanan banyak lebih dan seperti biasa, paksa semua budak asrama bawa naik asrama share dengan rakan-rakan. Elok lah tu, takdelah membazir.

Bengkel Chemist : BEST. FAHAM.

Bengkel Physics : Okay cikgu Latif eh namanya? Best, kelakar. Takmengantuklah senang cite.

Ada one day ni, Rabu kott? Dengan beraninya dan tekadnya pakai baju Pandu Puteri berkainkan kain hitam petak-petak. Orang lain semua kain plain je. Serius segan. Mana entah dapat kekuatan nak pakai kain tu. Sumpah lepasni taknak pakai dah! Aku balik rumah tengok rumah bersepah gila. Masuk bilik terus menangis. Haha geram sangat. Pastu boleh merajuk dengan pah dan takbercakap langsung dengan beliau. Beliau pujuk siap belikan coklat lagi. Mula-mula macam ego gila lah kann taknak pandang sekalipun apatah lagi makan coklat tu haha. At last cair jugak bila nampak coklat tu macam memanggil-manggil je :PP

Dan kisah baju sekolah pulak, semua capuk sebab rendam dalam clorox. Itu first time rendam dalam chemical subtances yang corrosive dan first time itu juga lah telah me-ruin-kan segalanya. Habis baju aku daripada 5helai, tinggal sehelai je yang boleh pakai dan masih comel untuk di pakai. So, terpaksa lah pujuk-pujuk buat muka comel cantik lawa dekat Abah kesayangan untuk beli baju baru. Dan hasilnya, nak lagi satu bajuuuuuuuuu hahaha.

No comments:

Post a Comment