Monday, April 25, 2011

.

Such a tiring week. 7 days schooling for a week. Kau-orang ada? Lepas choral speaking haritu, petang-petang hari aku terasa free lahh sikit. Boleh lahh nak join kelas-kelas tambahan. Takdelahh nak skip-skip kelas. Tapi sebenarnya bahagia lah jugak takmasuk kelas haha. BERUBAH SYAKIRAH. BERUBAH. Petang tu masa dalam kelas aku pergilah jumpa teacher Zahila sebab takfaham part side by side permutations tu. ( Ingat, malu bertanya sesat jalan ye rakan-rakan ). Masa tengah-tengah teacher explained tuu, teacher pegang tangan aku and teacher kata ' berisinya awakkk Syakirahhhhh '. Aku punn macam ' err teacher, saya lahh yang paling kurus sekali untuk pengetahuan teacher ' *sambil gelak haha. Dah tu, masa tu pulak lahh ternampak someone ni. Okay abaikan. Petang tu balik rumah, online kott? Adlina kata takkisah kann kalau beliau nak bercerita. Adlina kata she saw someone tu smoke in front of her. OHMAIGOD OHMAIGOD HOT STORY BABEHHH. Saat tu aku speechless pointless and taktahu nak kata apa. APEAPEJELAHH dalam kepala otak aku masa tu.

Hari Jumaat, pagi tu sekolah macam biasa. Ustazah Zuriyanai takde dalam kelas. Dah deliver ke belum ek? Aku punn taktahu. Terkontang-kanting kehadiran pelajar lima Irsyad tanpa ustazah kesayangann :) Got Chemist workshop petang tu. Kami berempat punn ambil keputusan lepak dekat Ruang Damai. Okay sebenarnya tu je port yang ada sebab cendol tutup haha. Entah macam-macam cerita kami buka. Macam-macam plan kami bincangkan. Ahmoi ahmoi SPM taklepas lagi taksedar kann :PP Aku hanya menjamah roti amaklumlaa, nak diet. Sebab ada someone yang poyo ni suka panggil aku gemukk. Beliau jeles lah tu aku slim and slender. Heh ! Pergi balik jalan kaki, kurus sikit. Okay aku sangat suka bengkel chemist tu sebab macam menarik gila soalan nya. Aku dah lah lemah part mengira macam tu. Semoga improve lah sikit part tuu. Ameen. Mahirah join balik rumah. Soalan awal aku masuk kereta ' Abah, ampangan hujan tak? ' HAHAHAHA ACTUALLY nak pergi pasar malam beli makanan-makanan sikit, lapar. Mana tak nya kau ingat tahan ke makan roti je tengah hari tu. Seperti yang di katakan, aku beli makanan sikit je. Taktahu nape macam sian pulak nak guna duit abah banyak-banyak. Well anak yang baik kann lalala~ Sampai rumah Mahirah macam segan-segan nak makan. Nape entah. Rasa macam nak suap makanan kat mulut Mahirah sampai makanan tu habis :DD Mahirah balik je, Acik sampai rumah. Masa mereka solat, aku punn bancuh-bancuh ah air. Dah tuu, cepat-cepat siap nak g rumah Kak Ida. Okay baby kak Ida sangat comel ! Chinese look, putih gila comel amat.

No comments:

Post a Comment