Friday, March 4, 2011

New

Hell PARADISE yeahhh I'm done created new blog. I had one before. Tapi itu semua cerita lama, cerita lapuk. Let's start new stories (: When I read again my old blog, gila malu, kekanak-kanakan sangat. Memang tak rupa remaja 17tahun lah kann. Well next four months baru seventeen :P Okay link blog ni dipilih atas beberapa sebab.

SEBAB::
1. Masa tu Pah aka kakak tersayang ada kat belakang tengah tengok aku buat apa. So main taip je sayasayangkakaksaya.
2. Yeah I do love my sistass babehh. 6 kesemuanya ramai kan ramai kan sila teruja :D
3. Memang dah kesuntukan idea dan ini yang terbaik.
4. Dan aku rasa aku akan tukar link lain. So main letak-letak je lah dulu kannn.

Memang sebenarnya takde siapa-siapa akan baca blog ni aku rasa. Kecuali lahh aku ada admirer yang whoaaaaaa SYAKIRAH ! Gila fanatik asal jumpa aku lupp dupp lupp dupp selaju-lajunya. Kalau boleh baca blog aku punn nervous keluh-kesah je. Memang takkan ada lah kann. Haha itu cuma kotak awan semata-mata. Jangan-nak-perasan-sangat-lahh.

No comments:

Post a Comment